04.03

Hallådär i stugan!
Eller nått. 

Helgen har varit helt okej. I fredags var det ju utgång som gällde, vi hade väl hyffsat kul. Blev en tidig hemgång till Zorba redan vid halv två. Var dock uppe och gjorde kaos ganska länge. Slutade ju självklart med finfina blåmärken. På morgonen mådde jag aaaas dåligt så jag satt väl mest och spydde. Sen kom mamma occh papppa och hämtade mig och jag somnade i soffan en sväng. Andres ringde och väckte mig och ville ha med mig till Jokkmokk med han och Linea så jag hoppade i kläderna och for dit tills hans polare. Dock for vi till hans andra polare i Luleå och stannade där hela natten. Tio på morgonen eller nått somnade vi och vaknade väl kring halv fyra. 

Jeff, jag, Linea och Andres åkte till Jokkmokk igen och hämtade Lineas bil och fortsatte hem till Gällivare. När vi väl var här klämde jag och Linea pizza och sen for jag och var med Zorba, Erica och Michelle. 

Nu ska jag sova som fan, eftersom jag knappt sovit något alls i natt och inte fick man sova i bilen heller.*
pussisss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0