10 juli

Funderar på att ta bort min blogg.. Har aldrig varit så less på den så som jag är nu. Dock är det ju kul att ha kvar den för att kunna gå bak och kika vad som hänt. Får se hur det blir.

Är iaf inne på min sista jobbvecka och fy helvete vad skönt det känns. Är riktigt less på att jobba nu efter 5 veckor. Men kommer fina pengar sen så det är väl värt det. 

Helgen som var, var iaf super skön. Åkte som sagt till Kärvudden med Zorba och hennes familj, mygg utav helvete. Första dagen var ett helvete och ville hem direkt. Lördagen blev lite bättre. Dock fick vi ingen som helst sömn, men det gick bra ändå. For in till Luleå en sväng och lämnade ett släp och käkade lite. Sen for vi hem igen. Vi åkte ut med båten och Marre och Zorba fiskade lite och jag och Isabelle satt mest och rökte och försökta hålla bort myggen. Blev att bada också, med byxor, underkläder och skor. Lyckat. 

På söndag var det kanonväder så vi åkte ut med båten, vi fiskade (jag också, från och med nu är jag en stolt fisknörd :D love it, så länge man sitter i en båt dvs ) och jag solade också. Dock slutade det med att jag brände mig i ansiktet, maahh, white girl problem! Har en svenne hy som heter duga vill jag lova! Iaf så badade vi också ett tag. Sen blev klockan fyra så vi var tvungen att bege oss hemåt, dom skjutsade in mig till Överkalix och jag tog bussen hem. Frös hela vägen, inte så konstigt med tanke på att jag hade blöta underkläder + blött hår.

När jag kom till Gällivare mötte jag iaf upp Erica och vi gick och käka på Allemans, Crille kom också en sväng. Vid nio for jag hem och duschade och sånt. 

Nu tänkte jag slå igång det allra första avsnittet av Desperete Housewives och sen tänkte jag sova.
pussssss


feeeeeskeen :D
Kommentarer
Postat av: william

läskig bild;O

2012-07-10 @ 22:29:28
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0