5 juli

Holy macaroni, nu var det länge sen jag uppdaterade igen. 

Orkar iaf inte köra värsta updaten nu heller, var ju i kiruna förra helgen och det ägde så jävla hårt. Fan vad kung vi hade! Helt galet. Även fast hela jag blev ett blåmärke, dom gruppmobbade mig, gruppmisshandla mig, jag var för korkad för att förstå mig på duschen så fick duscha på huk osv så hade vi sjukt kul, går inte att beskriva. BÄST! Måste bara tilllägga att det var fett med whitepower i rummet ;DDD

Resten av veckan har jag jobbat osv, kört ganska mycket epa också, haha yayy cool b-rud ;D Sen är det väl inte så mycket mer.

Har precis duschat och käkat lite flingor, tänkte gå ut och ta nattciggisen, torka håret och sen sova på nå jävulskt. Drar till Tjärvudden imorn med Zorbis och alla hennes syskon så det blir en lugn helg, soft. Sen nästa vecka jobbar jag sista veckan så då får jag också sommarlov! WOHOOO

Nånå, slänger upp några bilder som Zorba fotat innan jag drar ut.
puss




köpte två popcornhattar till mig och zorbis, kastade dock popcornen direkt,
men älska hatten <3 haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0