2 juni

Shu!
Igår vart det en förjävla rolig utgång!
Hade ingen skola så sov på till ett tror jag. Softade lite och sen vid tre gick jag ut och promenerade och sen slängde jag ihop en kycklingsallad och tillsist duschade jag och fixade mig osv. For till Kebab och började laga lite käk och sen for vi + Fanny och gjorde lite ärenden. Taggade sönder i epan också må jag lova! 

När vi kom tillbak så drog jag en shot det första jag gjorde, sen gjorde vi en grogg och käka. Var dock inte så hungrig och ville mest bli full så jag sket i maten och drack istället. Kom lite folk dit och vi körde en massa spel osv, riktigt kul. Dock är jag helt mörbultad idag med blåmärken och gud vet jag. Det slutar inte bra att brottas på fyllan. 

Har ingen aning om när jag somnade men vaknade klockan åtta, full som fan iaf. Somnade om sen och blev väckt att Kebab vid 11. Blää var sjukt trött. Det hände inte så mycket mer, låg och bakishängde bara.

Nu tänkte jag börja fixa mig och sen dra till Zorbis. Förhoppningsvis kör vi på en fylla idag igen.
puss


Kommentarer
Postat av: zorbis

Älskar att jag heter kebab och zorbis i samma inlägg xD man kan ju nästan tro att de två olika personer ;)

2012-06-05 @ 03:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0