26 juni

Det har varit jobbiga veckor det här. Inte lätt att stiga upp halv sju varje morgon. Dock chillar vi mest där jag jobbar. Kedjeröker och dricker kaffe mest. Så det är ju chill. Iaf så sammanlagt den här veckan har jag sovit 6 timmar. Känns verkligen på dagarna men så fort jag slutar jobbet blir jag pigg. Förjävligt. Men idag ska jag försöka lägga mig tidigt. 

Just nu så har jag precis städat klart mitt rum. För första gången på vääääääldigt länge har jag tömt min "stege" och tvbänk och torkat där också. Behövdes nå jävulskt. Har dammsugit också, såklart. Blir ju nästan stolt :') 
Nej men hade inte det kommit fin besök från lycksele som ska bo i mitt rum så hade det nog inte hänt än på många veckor.

Förövrigt taggar jag sönder till kiruna!!!!!!! Fan så jävla kul vi kommer ha det!! Ska nog börja packa redan idag, bara för att det kommer ta sån jävla tid så jag suger kuk på att packa. Måste tänka på att vi faktiskt bara är där i tre dagar. Har ju tillochmed köpt ett par skor bara för att vi ska dit. Höhö. Men vill inte smutsa ner mina andra så köpta nå random skor för 125spänn. Billigt och bra. Vilken deal. 

Nånå. Nu ska jag softa lite tills pappa slår igång vattnet igen så jag kan färga håret.
puss


random bild, höhö


och innan jag avslutar detta inlägg vill jag bara skänka en tanke och tusen styrkekramar till Marcus familj/vänner. och Marcus, jag hoppas du funnit ro och kan nu vila i frid. vi kommer sakna dig här bland oss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0