7 juni

Haloj! Tänkte bara berätta lite kort om vad som har hänt som här två senaste dagarna.

Tisdag: Hade ingen skola så sov på tills två någon gång tror jag. Låg mest och chillade i sängen. Sen skyndade jag och fixa mig och åkte till stan och mötte upp Erica. Vi gick runt en stund och sen kom Sophie och hämta upp oss och vi for till dundret och kolla studentbalen. Sen när det var klart hämtade vi upp Crille och for och åt. Vid tio skjutsde dom hem mig och jag höll på att somna i sängen. Då ringde Kebab och hade lite planer så jag slängde på mig en tröja och for till stan. 

Kvällen slutade iaf med en random utgång som var sjukt jävla rolig. Först var vi hos Mandeln och drack oss i fyllan och sen drog vi till Jimmy. Hade riktigt jävla kul. Blev en hemgång halv 11 på morgonen. Fortfarande full nå jävulskt. Somnade skönt iaf. 

Onsdag: Vaknade upp vid fyra av att Andres ringde. Pratade med han lite och sen klev jag upp och rökte och åt osv. Sen låg jag bara i sängen och dog typ. Somnade igen vid sju och sov hela natten. Vaknade upp vid 4 imorse och tänkte för mig själv att jag måste duscha innan jag drar till skolan så jag kliver upp vid sju. Jo säkert va, vaknade för en stund sen av att Andres ringde igen. Kaos.

Nu har jag iaf precis duschat, vilket var det skönaste jag gjort på länge. Sen vad som händer sen återstår att se.
puss


hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0