14 mars

Åh vad jag har varit dålig på att blogga. Men känns som att jag varken haft tid, eller någon lust. 

Vad har hänt dom senaste dagarna då? Ingenting egentligen. Till helgen blev det ju utgång, sjuk och jävlig som jag var. Det var väl ändå helt okej. Var lite överallt och ingenstans. Har haft kul iaf. Lördagskvällen blev väldigt förvirrande iaf måste jag säga. Söndag satt jag bara hemma och hade bakishäng med mig själv, var dock inte bakis men ändå. Måndag började skolan också, fick börja morgonen med en redovisning och sen på HR var vi tvungen att diska en förjävla massa disk, var mögel så inåthelvete. För att äckelmongosarna i trean diskade aldrig efter sig efter våran catering vecka 9. Så det har stått mat framme sen dess tills i måndags. Mindre mysigt. Igår och dag var väl ungefär samma, skola, diska och sen sluta.

Igår sov jag även bort hela dagen. Somnade klockan sex och sov hela natten ända tills imorse. Idag somnade jag kring fem och sov till sju. Hade hemskt gärna sovit vidare men jag tvingade upp mig. Nu har jag duschat och sånt och väntar på att big brother börjar och sen ska jag fan sova! Imorn blir det servering också, kul..


smaka?
Kommentarer
Postat av: ida

dra åt helvete vad vidrigt!

2012-03-14 @ 22:29:51
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0