17 mars

Hallå mina vänner!
Igår blev en helt okej kväll. For aldrig till skolan för var så sjukt trött. Fanny och Kebab kom hit och vi satt här en stund, sen drog vi ner till stan och kollade marknaden lite. Som vanligt har dom ingenting spännande. Vi var inte där många minuter innan vi fixade lite grejer och drog sen till Kebab. Klippte och rakade Fannys hår. Sjukt stolt över mig själv, haha. Första gången jag klipper någon och det såg faktiskt helt okej ut. Fixade bort hennes tupé. Hehe. Efter det drog jag och Fanny hem och då var det bara att hoppa in i duschen och fixa sig.

Fanny kom och hämtade mig sen och vi drog till Elin och började dricka lite. Sen åkte vi till Ninnie som fyllde år. Stannade kvar där rätt länge, var helt okej där. Ramlade dock baklänges ner för trappen. Har sjukt ont idag och har blåmärken över hela kroppen. Mindre kul. Vi for iaf upp till malmberget en sväng och sen åkte vi hem till kebab och sov. Blev väckt vid tolv, bakis och ont i kroppen, fan så skönt. Drog en sväng på marknaden och köpte en souvas och sen drog alla hem. 

Har käkat och sånt nu och tänkte börja fixa mig för att sen dra till Sophie och softa lite. 
pusspusss


just nu, pigg och glad tjej
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0