18 mars

Var nykter igår, vilket känns för jävla skönt idag! Alla skulle ändå på krogen igår och liten som man är så kommer man inte in. Var iaf med Fanny och Zorba hela kvällen typ. Var en sväng hos Sophie också. Vi var annars mest ute och rullade runt. For upp till Thea en sväng vart det var några folk som drack. Sög där så vi stannade inte där många minuter. Fanny körde hem oss kring två skulle jag gissa. Däckade nästan direkt jag kom hem och vaknade idag vid fem.

Har precis käkat och tänkte försöka orka städa mitt rum. Ligger påsar över hela golvet + att jag hade verkligen behövt dammsuga. Får se om jag orkar göra det idag. Annars så blir det att färga mammas hår, duscha, kolla Jersey Shore och sen älskade Big brother, höhö ;)
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0