19 mars

Blää vad jag är trött. Kunde inte somna igår och legade och pratade på facebook tills typ två och kring halv tre somnade jag. Vaknade imorse skit trött, men pallrade mig upp och drog till BUP vart vi hade studiebesök, sen vidare till skolan vart vi planerade mässan. Hann även klämma ett skrov från dannes, mhh fetto times ;D

Slutade vid fyra och drog hem och softa bara. Har precis käkat och tänkte dra ut och övningsköra men det visade sig att mamma hade bilnyckeln till min bil så vi får ta de imorn. Vad som händer idag vet jag faktiskt inte, är sjukt trött och vill helst sova. Kanske blir en tidig kväll ikväll istället då.

Får se, nu måste jag sluta skriva eftersom tjock diesel ligger på min arm.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0