20 mars

Fyfan vad jag har sovit inatt asså. Somnade igår kring sex och sov hela kvällen + natten tills tjugo över sju imorse. Fortfarande trött givetvis, inte går det ju att vakna pigg på en skoldag. Spelar som ingen roll hur länge man sover. Var iaf nå förjävulskt kissnödig och kändes som att jag satt och kissade en kvart. För eran information bara. Hehe. 

Var i skolan hela långa dagen iaf, slutade skolan med ett litet studiebesök i kyrkan. Mindre kul. Drog sen på Coop och köpte hårfärg och sen en sväng in på dollar. Pappa kom och hämtade mig och Erica och skjutsade hem oss. När vi kom hem skulle jag och pappa dra och övningsköra men som vanligt gick det inte. Är fanimig inte meningen att jag ska få köra bil. Bajs också. Gör ett nytt försök imorn!

Käkade iaf sen och färgade håret och har ganska nyss kommit ut ur duschen. Vet inte hur resultatet blev, men av vad jag såg i duschen så vill mitt äckliga underhår inte blekas, såg fortfarande rätt brunt ut. Baaalleeee. Det går fan inte att bleka det där jävla håret asså. Överhåret går hur bra som helst. Får kapa av hela håret.. Fan också, jag som tänkte bli hel röd hårig. Hora!!

Nånå, inväntar bigbrother och sen blir det sova.
puss


heheh, snygg
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0