22 mars

Igår så var det skola som vanligt, sen drog jag hem och nästan direkt for jag och övningskörde med pappa. Haha, fan vad grym jag var, not. Kärringstopp typ 380 gånger. Känns omöjligt att kunna lära sig att växla och sånt, men det blir nog lättare med tiden. Efter det for jag iaf till Zorba och efter en stund for vi på topphemliga mission med Crille och Sophie.

Imorse var jag sjuuuukt jävla trött. Men drog till skolan och stressade mig igenom dagen. Hade cp många gäster och alla kom samtidigt, så blev jävligt stressigt, men det löste sig. For hem iaf och nu chillar jag i sängen. Kollar på bigbrother och softar lite bara. Blir nog att fara och övningsköra sen och efter det tänkte jag slänga in en till blondering i skallen. Förhoppningsvis vill det fästa sig på underhåret. 

Annars då? Helt okej faktiskt. Har fortfarande blåmärken lite överallt från min lilla trappincident. Hittade ett på rumpan igår också. Har nog en spricka i armbågen också eftersom jag känner att benet särar på sig när jag stödjer mig mot det. Inte skönt alls, gör fittigt ont. Ska till skolsköterskan imorn tänkte jag, så får jag se vad hon säger. Har ju inte ont annars men vill bara veta vad det är för fel lixom.

Nånå, nu ska jag kolla lite Pretty little liars eftersom Adam tvingar mig att vänta med mitt big brother tittande.
pussss
Kommentarer
Postat av: zorbis

Nånå, nu ska jag kolla lite Pretty little liars... I lobe u mandis!!

2012-03-22 @ 18:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0