23 mars

Missade bussen imorse pga allt för långt kissande, krångel med linser och alldeles för trött för att kliva upp. Mamma var snäll iaf och skjutsade mig. Hade två lektioner och sen for jag hem, direkt jag hoppar av bussen hämtar adam upp mig. Fixade lite grejs och sen körde han hem mig. Chillade bara då och kollade Pretty little liars. Hojj, är helt såld på det. Galet! Färgade Adams hår sen och efter det hoppade jag i duschen.

Nu har jag fixat klart mig och käkat och sånt. Ska strax tralla ner till bussen och åka till Fridus och börja dricka. Måste få tag på Kebabjäveln också. Det löser sig nog.

Nu ska jag springa på toa och softa lite tills bussen går.
pusssloo


Kommentarer
Postat av: ida

SA JU ATT DU SKULLE TYCKA OM PLL ;D;D;D

2012-03-23 @ 18:15:41
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0