27 mars

Nu har jag varit så där super dålig på att uppdatera igen. Men har ingen lust eller tid som jag nämnt tidigare.

Vad har hänt dom senaste dagarna då? Inte allt för mycket. Lördagnatt klippte jag håret och det blev inte alls som jag tänkt mig. Har kortare hår än till axlarna nu, tyvärr. Egentligen är det as bra för mitt hår då det var så slitet att det bara rasade hår. Men trivs verkligen inte i kort hår, känner mig ful och typ obekväm. Men nu är det som det är, så jag får helt enkelt rocka den här frisyren tills den växer. Annars har det väl inte hänt så mycket. Har softat hos kebab och varit i skolan och sånt. Har också färgat hela håret rött idag. Sitter fortfarande med handduk i håret så har inte sett resultatet, men förhoppningsvis blir det skit bra, men med tanke på att mitt hår har strejkat ganska länge nu så vet man aldrig!

Sitter annars just för tillfället och kikar bigbrother. Har packat lite grejer och sånt för imorn sticker jag + några från Temptation företaget till Övertorneå och deltar i mässan. Förhoppningsvis går allting bra osv. Sticker imorn halv åtta så måste upp med tuppen ungefär. Kommer dö, men sånt är livet. Får sova på bussen!

Nu ska jag fortsätta kika big brother osv.
puss


Kommentarer
Postat av: Filip Krantz

Hej, Kommenterar på din blogg efter att jag såg att du tidigare var med i en bloggtävling. Är du intresserad av att tävla igen: http://presenttips.org/?p=35 ?

2012-03-29 @ 09:06:34
URL: http://presenttips.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0