3 mars

Hallå! Sämsta uppdateraren ever måste jag ju säga. Men har varken haft tid eller lust. Dom senate dagarna har iaf inte bestått av så mycket intressant. Praktik och hänga med folk lixom. Igår vart det en utgång också. Sprang runt på stan från halv tre till fem, dampade lite osv. Kom hem och fixade mig osv, sen for jag och Adam och hämta upp Kebab och han släppte av oss hos Andres. Vi satt och sög på lite vin tills tolv någon gång innan vi börja knata mot Nadja. Där var det fullt i folk och stannade där tills halv fem. Hade sjukt kul iaf. Där mot slutet blev det iaf jävligt suddigt, minns inte ens hur jag har fått av mig kläderna lixom. 

Imorse gick iaf jag, Kebab, Batman och Andres och käka på Allemans. Sjuuukt goda pizzor. Shit. Sen köpte Andres ett bord och en bräda och sen gick vi tillbaka till Andres igen. Dog i hans säng där ett tag och vägrade kliva upp. Men slet upp mig iaf och jag och Kebab gick till Linea och fikade tårta. Bruden fyller ju 18. höhö. Sen kom Adam och hämta mig och då käka jag osv. Sjukaste middagen ever asså, pappa var helt cp skadad. Haha.

"Jag: ... så fråga hon om jag red fortfarande.
Mamma: vad svara du då?
Pappa: Jooo, fast inte på hästar, hieahiehaiehiaae"

Iaf så fixade jag mig osv och nu väntar jag på att bli upphämtad och så fortsätter vi på dag två. YEY. Hoppas det blir kul ikväll också. 

Bjuder på lite random bilder här också från alla möjliga olika dagar ;*


(bilder från den kvällen kommer i ett annat inlägg förövrigt)


haahha snyggbilen ;)




min säng just nu, grejer överallt. Svär, det går inte att sova i den, man får inte plats. haha





just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0