30 mars

Hallå!
Vet inte vart jag ska börja lixom. Var ju i Övertorneå onsdag och torsdag. Våran kycklingwok var ju minst sagt populär, men det var fett drygt att stå där. Kom fram dit efter två/tre timmars bussåkande kring 10. Började direkt att fixa ihop montern som såg rätt mysig ut faktiskt, dock inget fläschigt (?) som många andra hade. Vi var klar rätt tidigt och då gick vi mest runt och kollade på andras montrar. Klockan fyra var det invigning och sen från halv sex till halv sju pågick mässan. Sen var det middag och prisutdelning i sporthallen. Världens roligaste magiker/komiker kom dit och underhöll också. Skrattade sönder, han var så jävla klockren. 

Halv elva slutade det och då åkte vi till stugan och softade. Fick nya kompisar, Albin och Albin som satt fulla och glada och pratade med oss. Sen skickade vi ut dom och la oss och sov. Klev sen upp före sju någon gång. Fikade och städade innan vi tog taxi till mässan och jobbade på där till klockan två. Då rev vi ner montern och lyssnade på prisutdelningen. Ett företag från Gällivare kammade hem hela skiten i år igen.

Kort sagt så har det varit en rätt rolig "resa".

-

Idag skippade jag skolan eftersom jag var så jävla trött. Klev upp vid halv två och softade i sängen tills efter tre, då hoppade jag i duschen och sen kom Fanny och hämtade mig, vi köpte hårfärg och jag färgade håret eftersom mitt röda hade släppt på så många ställen, och hon slingade sig. Sen skjutsa hon hem mig och jag fixade klart mig. Blir utgång ikväll och jag hoppas verkligen det blir askul ikväll! 

Nu är Fanny snart här så hinner inte skriva mer.
pusspuss


Kommentarer
Postat av: ida

SEE! Vad vare jag sa? SNYGGT"!

2012-03-30 @ 21:26:38
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0