6 mars

Hallå!
Igår blev en riktigt fin dag! Klev upp kvart över elva (!!) och hoppade i duschen och fixade mig lite osv. Fanny kom sen och hämtade mig och vi våldgästa Kebab och väckte henne. Sen for vi runt lite här och där och fixade lite grejer. Efter det drog vi på dundret, meningen var ju att vi skulle åka madrass och hela köret. Vi åkte en gång, resten av tiden grillade vi bara. hehe. Efter det for vi iaf till Kebab igen och hennes syster färgade mitt hår. HAH, fulaste jag någonsin sett. Färgen räckte inte till hela håret så är verkligen inte vacker i håret just nu.

Resten av kvällen bestod iaf av massa prat, mat, chips och film. Blev kvar hos henne ändå tills klockan fem. Riktigt trevlig kväll! Somnade vid sex imorse och vaknade upp förkyld åt satan vid kvart i fem. Kul att vara sjuk, faaaan vad kul! 

Nu tänkte jag fixa mig lite och sen ser jag vad kvällen har att erbjuda.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0