8 mars

Hallå mina fina och fula läsare! För att inte utelämna någon lixom, hehe. Sitter och snorar här hemma i sängen. Väntar på att Crille ska bli klar så ska jag + han och massa andra upp på dundret. Dom andra ska dock åka skidor/bräda men jag och Crille kände för att åka madrass istället. Hehe. Mys. 

Igår blev det iaf en förjääääävla rolig kväll. Började med att vakna upp självklart, sen lite spring på stan och sånt. Kebab kom dit också. Vi käka sen på sibylla och sen drog vi hem till mig. Jag duschade och sånt, sen kom Fanny och hämtade upp oss och vi drog till Elin. Hade sjukt kul hela natten, körde en massa roliga lekar och hade askul! Även fast vi bara var 5 pers. Vid fyra drog jag och Kebblo till Andres och sov. Haha asså vägen dit var det sjukaste asså, heeeelt efterblivna. Tyvärr får ni inte ta del av nånting ;) På morgonen drog jag och Kebab iaf till Sibylla igen och sen kom Fanny och vi gjorde ingenting, köpte cigg och sen skjutsa hon hem oss. Sen dess har jag inte gjort ett skit, har inte ens orkat ta mig in i duschen. Har hämtat ut mina glasögon/linser också så nu kan jag börja övningsköra, yaay. 

Har väl inget mer att berätta. Ska skjuta lite nässpray och sen hoppa i bilen. Ska försöka att inte nysa/snora ihjäl mig på vägen.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0