9 mars

Igår for jag som sagt på dundret med några söta människor. Blev iofs inte alls mycket madrass åkande för mig och Crille. Två gånger bara, haha. Men det var kul ändå. När dom stände vid elva for vi hem till Kebab och titta film. Jag somnade dock och vaknade vid halv två. For hem och somnade nästan direkt.

Vaknade upp imorse, ännu sjukare, kring två tiden tror jag. Förjävligt. Hade ingen röst och helt täppt i näsan. Fan vad kul lixom. Duschade iaf och sånt och har precis fixat klart mig. Ska bara dra fram min kavaj + sätta på lite ringar. Förhoppningsvis blir det värt att dra ut idag, trots att jag är så sjuk. Annars blir jag väldigt ledsen! 

Nånå, ska kolla hur det går med maten, hungrar ihjäl hit.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0