1. - Berätta om dig själv

Finns väl inte så mycket att berätta egentligen. Fyller 18 i juli, bor hemma med mina föräldrar, bror + fina kissekatt. Är väldigt dömande, störd, efterbliven, korkad. Har en liten släng av aggressionsproblem. Älskar att skratta, mysa, festa och träffa folk. 

Är sjukt less på skolan, men vill ändå försöka gå ut med hyffsade betyg. Går på hotell och restaurang programmet, helt fel linje för mig, men det var det enda jag kom in på. Vill inte alls bli någonting inom det, men det är ändå en chans att kunna jobba vart i världen jag vill. 

Älskar allt som har med kläder, skor, smycken och att göra. Har en kärlek till svart, nitar och dödskallar (EMOOO ;D ). 

Blablabla. Orkar inte skriva mer, höhö :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0