10 maj

Hallu!

Soft dag i skolan. Städade lite och sen var det som inget mer med det. Fick sluta kring tolv någon gång och då drog jag och Erica till Thailand i 21 minuter, skönt nåjävulskt! Eftersom det verkar gå jävligt segt med sommarn här uppe får man helt enkelt göra det bästa av situationen så att säga. Nu lyser dock solen som aldrig förr typ. Hela 15 grader i skuggan. Riktigt skönt. Men imorn snöar det väl igen. 

Inväntar iaf pappa just nu, tänkte fara och övningsköra lite och sen blir det väl lite krubb och sen kring sju sticker jag till Zorbis. Ska försöka fortsätta på mina psykologiuppgifter också. Ska ändå vara inlämnat på måndag/tisdag och ena uppgiften ska vara minst 3 datorskrivna blad. KUL VA? 

Nånå, ska väl fortsätta med mitt.
puss


bjuder på lite fläsk också, hehe :d
men bilden gör färgen verkligen inte rättvisa :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0