18 maj

Goddag mina äckliga läsare :)))))))

Blev en sen kväll igår. La mig först kring 6 imorse men blev sen väckt av att mamma spamm ringde vid nio. Ringde upp kring halv tio och frågade vad hon ville. Blev erbjuden sommarjobb på sjukhushotellet första perioden. Hon sa att jag skulle ringa upp en brud men somnade dock om och vaknade vid 3, fortfarande sjukt trött. Men ringde upp hon iaf och tackade ja. Får ändå bättre lön om jag jobbar där än att ta ett sommarjobb från komunen. Dock börjar jag sju, men det gör mamma också så kan åka med henne. 

Iaf så kollade jag bigbrother sen och efter det hoppade jag i duschen. Precis när jag kliver ut klampar Fanny, Zorba och Marre in. Vi rökte lite och sen for dom. Nu har jag precis ätit och fixat klart mig. Får se vad som händer ikväll. Förhoppningsvis nånting spännande.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0