23 maj

Hälsningar från sjukstugan här! Har visst inte uppdaterar på ett tag. Har faktiskt helt glömt bort att min blogg existerar. Förstår inte hur det fortfarande kan finnas folk som fortfarande klickar in sig här. Det är så klart roligt, but still? 

Annars då? Vad har hänt under dom senaste dagarna? Minns knappt själv. Har hängt hos kebab bland annat, varit i skolan och igår var jag på kurs på bilskolan. Sen mitt i all hast drog jag på mig en redig förkylning. Kan ju säga att dom senaste 24h har inte varit rolig utan nässpray. Hemskt! 

Stannade hemma från skolan idag iaf. Vaknade vid tolv och kunde inte andas. Sen dess har jag bara legat i sängen och kollat facebook, kollat bloggar, kollat facebook igen, och sen en hel rad av gossip girl avsnitt. Är helt slut i kroppen. Har varit jätte rastlös men så fort jag ställer mig upp vill jag lägga mig ner igen, har ingen ork i kroppen. Trodde det berodde på att jag inte ätit på hela dagen, men när jag åt så blev det inte ens lite bättre. Så det suger ju. 

Över till nånting som inte suger är att jag fick ett riktigt grymt besked. Jag och Kebab planerade ju in att vi skulle åka på Kirunafestivalen i juni. Men vi ville självklart ha med oss folk, så idag fick vi ett besked att Hosse är i gällivare då, så han och Marre hänger på dit. Så imorn hyr vi en stuga!!!! YAAY, taggad! Vi kände att vi inte orkade vänta ända tills pdol så vi kör båda två!! Mah god vad kul det kommer bli! AWESOME!

Innan dess så måste jag dock till luleå och köpa lite kläder. Det måste dock vänta tills vi får pengarna från företaget.

Nånå, nu blev det ett långt jävla inlägg. Så jag avrundar här och tänkte försöka orka börja på min psykologiuppgift.
puss


ååhh, mitt hår :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0