27 maj

Nu har det gått ett tag igen sen jag skrev. Men när det börjar bli varmt ute så prioriterar man väl kanske inte datorn direkt. Dom senaste dagarna har det inte hänt något speciellt. Har lekt i lekparken med Zorbis och hennes bröder, kört lite hinderbana osv. Sen igår spelade vi även kubb med Issa och Robbe. Sen kollade vi Eurovision. Första året jag faktiskt är engagerad som tusan. Sverige vann iaf vilket är helt sjukt. Men inte alls förvånande. 

Idag har det också blivit lite kubb och sånt. Körde även epa idag, höhö ;) Hann hälsa på Linea en liten stund också. Sen har vi väl inte gjort så mycket mer, mest pratat och softat osv. Har annars varit ganska varmt ute, förutom när det blåst. Vilket det iofs har gjort hela dagen. Men det märks att sommarn är påväg hit upp också. Hela 20 grader idag, utan sol dessutom. Skönt!

Nu ska jag kolla klart bigbrother och sen ska jag försöka sova.
puss


ett år sen :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0