3 maj

MORSNINGKORSNING ERA ALLIGATORER!! ;)
heheh. Nä, men hej!
Igår var en ganska värdelös dag, var i skolan och gjorde lite saker. När jag kommer hem slocknar jag (vid tre) och sover på ända till tio på kvällen. Är vaken till två och slocknar igen. Så det bestod min dag utav. Trevligt. Var ändå sjukt trött imorse, helt sanslöst. 

Efter skolan drog iaf jag, Isabelle och Erica och solade. Smartass som jag är solade jag en halvtimma och jag brände ju mig inte lite, ojoj. Helt knallröd i ansiktet, lite på magen + bröstet och på rumpan. Vackert, vackert. Men lite färg fick jag iaf, som vanligt får man ju mest där kring höfterna, men fuck that. Får se till att sola lite oftare nu bara. 

Efter det var klart for jag iaf till Kebab och vi gjorde ingenting egentligen, kollade nya American Pie och den sög typ. Inte alls så bra som jag hoppades på, så det var ju lite tråkigt. Pappa fick komma och hämta mig kring nio och hoppade i duschen direkt. Nu tänkte jag slå igång gårdagens bigbrother avsnitt och sen blir det att sova.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0