30 maj

Hallå i stugan. 

Började klockan åtta imorse med ett prov som jag förövrigt klarade. Sjukt skönt! Efter det hade jag ingen mer lektion. Så jag och Kebab drog ner till stan och käkade på thai, sen åkte vi ner till skolan igen och gjorde ingenting. Efter det åkte jag med hem till henne och efter en stund följde hon med mig på mitt möte om sommarjobb. Fick reda på att jag kommer få en ganska fin lön efter jag jobbat klart, offhh ;D Det firade jag iaf med att köpa hem ett par björn borg skor. Sweet. 

For tillbaka till Zorbis och gjorde ingenting egentligen. Redan klockan åtta fick jag skjuts hem och nu tänkte jag kika om jag hittar något att beställa och sen blir det nog fan att sova. Imorn står det grillning + kubb på spel! ;D
puss




bild snodd från google
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0