5 maj

Godmorgon hästar och föl!
Igår blev det en chill-jävla-fredag, först hade vi två lektioner i skolan, eller ja, egentligen en för vi var inte med på idrotten. Iaf så efter det for jag och brydzen och käkade på thai. Ohh så gott det var. Sen chillade vi på stan en sväng och sprang genom affärerna osv, gick med mig ett par leggins hem också. Inte illa pinkat ;) 

For iaf hem efter en stund och fixade mig osv. Sen skjutsade pappa mig till Kebab och vi gjorde typ inget på hela dagen. Hann gå till stan och köpa en milkshake men annars hände det typ inget. Så Adam fick komma och hämta mig vid ett kanske? 

Just nu sitter jag är helt klar och väntar. Ska nämligen ta en liten tur till Piteå idag. Spännande grejer. Nej, nu ska jag röka.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0