6 maj

Morsning! ;D

Igår blev det som sagt en tripp till Piteå. På hemligt uppdrag ;) Åkte med Kebab, hennes två bröder och hennes mormor, för er som var intresserade utav det. När vi kommer dit blir det dock världens snöstorm. Och jag, smart_brud har bara tygskor på mig så jag var ju helt genomblöt om fötterna eftersom det var så jävla mycket slask och vatten överallt. Iaf så kring nio på kvällen skulle vi rulla hemåt men vi hann inte många minuter innan det blev rätt mycket knas. Tänker inte gå in på det men polis och sånt blev inblandat, men det var inget stort som hände så det var ju tur. Marre har ju sån förjävla tur så det är sjukt.

Iaf så fortsatte vi efter en stund men stannade i överkalix för övernattning eftersom det gick typ inte att köra i det där vädret, helt galet. Var iskallt när vi kom till deras stuga. Vi somnade tre st i sängen men typ 3 täcken. Sen vaknade man lite då och då av att det var hot as hell. Till frukost blev det kakor och sen rullade vi hem mot gällivare igen. Var väl framme kring två någon gång.

Hoppade i duschen och sen somnade jag. Vaknade för två timmar sen och nu tänkte jag faktiskt sova igen, sjukt trött.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0