7 maj

Hallå där, kött och blåbär! :D

Tråkig skoldag idag som vanligt. Gjorde dock ett omprov som jag ägde sönder på, 20,5 poäng av 23. Har nog aldrig fått så bra på ett prov, stolt chey, yay. Annars så när jag kom hem kollade jag gårdagens big brother avsnitt och sen käkade jag lite och sen har jag faktiskt gjort dom tio första frågorna på boken som skulle vara inlämnad imorn. Dock orkar jag inte göra dom resterande 20 frågorna så får komma med någon lame ursäkt att jag glömt frågorna hemma, höhö.

Annars då? Funderar på att börja på lchf. Erica går ju på det så då går det nog lättare, two is stronger than one, right? Hon har ju dessutom gått ner två kilo på bara tre dagar så fortsätter jag med det där tills sommarn så har jag nog gått ner mina 6 kilo som jag gått upp. Awesome man! Blir svårt dock eftersom jag älskar mackor, ris och pommes. KAOS. Men det är det värt. 

Nånå, hinner inte skriva mer, big brother började just igen.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0