9 maj

God eftermiddag, för det är eftermiddag nu va? Har aldrig hållt koll på sånt där.

Hursomhelst så.. Hallå. Var död som en säl imorse, inte så konstigt kanske efter "nattens" äventyr. Kunde verkligen inte kliva upp imorse klockan åtta, utan jag sov istället på tills klockan tio. Drog då till skolan och softade lite bara. Hade sen ett prov och därefter flamberade vi lite. 

Just nu sitter jag och hittar alla möjliga sätt att fördriva tiden, allt för att inte behöva ta tag i pluggandet. Men måste verkligen göra det. Har två arbeten i psykologi som ska in på tisdag, ett stort och ett lite mindre. Fuck asså. För jobbigt. Har även den där jävla boken som jag måste göra. Nu är det dock inte allt för många frågor kvar. Duktig tjej. 

Hade kunnat ordbajsa hur länge som helst bara för att få slippa arbeta men då kommer det bara upp en massa ovärt skit och inlägget skulle bli flera mil långt, så jag gissar väl att det här blir punkt.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0