here we go

Tjenamors, igen.

Blev inte så mycket arbete med psykologin än så länge. Istället for jag och mamma till Provfoto. Planen var den att jag skulle fota mig eftersom jag fortfarande inte fixat mitt id kort som blivit snott sen i julas. Men självklart, så när vi kommer dit är det stängt. Dock hittade mamma bilder från då jag bytte till AM-kort så vi tog det. For till banken och fixade det, mamma blev även den nya hasslern, yay, Lena the hassler ohyeah. Vi drog hem efter det och sen for jag och pappa och övningskörde.

Just nu väntar jag på krubb och på att Zorbis ska komma hem. (försöker vänja bort att kalla henne kebab, sjukt svårt må jag säga..) När hon väl är hemma drar jag väl dit och gör nånting. Vad det blir återså att se. Fortfarande fint väder ute.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0