10 sanningar

1. Jag är väldigt självisk. Dock kan jag hindra det ganska ofta eftersom jag är väl medveten om det. (ni skulle bara veta vad jag tänker ibland.. hehe)
 
2. Jag hatar blött papper. Det luktar äckligt, konsistensen är äcklig. Känslan av att det är blött är äckligt. Blää..
 
3. Jag rapar väldigt ofta. Haha, det är lite sjukt faktiskt. Det första jag kan göra när jag vaknar är att rapa.
 
4. Jag dömer folk hela tiden. Man kan säga att jag ogillar varenda människa jag ser tills jag lär känna dom. 
 
5. Jag bryr mig om nästan ingenting. Förutom min familj såklart. Annars är det inte många andra personer/saker.
 
6. Jag kan inte diskutera. Det går verkligen inte för mig, blir jämt sur och börjar skrika, vilket oftast slutar med att jag "förlorar" diskussionen, såklart.
 
7. Halva min framtand är plast. Slog ut den för 7-10 år sen, minns inte riktigt när. Sjukt fult är det iaf, när den inte är nygjord såklart.
 
8. Jag har varit gravid en gång, men fick missfall. Det är såklart inte helt säkert att jag var det, men är nästan 100% säker.
 
9. Här i veckan blev jag blodgivare! Riktigt bra gjort för att vara jag måste jag säga, kul att eventuellt kunna rädda liv.
 
10. Jag litar inte på någon! Jag tror inte att dagens människor kan hålla saker hemligt som man berättar i förtroende. Vissa saker kanske, men absolut inte allt. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0