13 november

Jag suger verkligen på det här med att blogga. Förut var det flera inlägg om dagen och nu skrivs det inte på flera dagar. Vad har hänt?
Nånå, söta är ni allihopa iaf som orkar klicka in sig här varje dag. Ska försöka bättra mig ;*

Sååå.. Vad har hänt dom senaste dagarna? Kommer faktiskt inte ihåg, haha.. Har praktik med mamma iaf, eftersom det tjorvade sig på alla andra platser. Har hängt med Andres i dom få dagarna han var här i Gällivare, alltså har jag sovit alldeles för lite, ar även varit i skolan och förberett julbord osv. Varit alldeles för full. Ja.. Det var väl de mest spännande som har hänt under dom senaste dagarna. Inte spännande alls med andra ord. 
 
Imorn sticker jag till Luleå iaf med massa från skolan. Far ju mest dit för att slippa praktiken osv. Hehe.. Även fast jag trivs vart jag är, känner dom jag är med och har roligt osv, men ändå ;) Vem tackar inte nej till förhoppnings lite shopping ;D

Nånå.. Nu ska jag fortsätta plugga lite körkort och sen kolla ett avsnitt DH innan jag stänger mina blå.
Gonatt ;**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0