17 november

Hallå alla läsare! 

Kan börja med att säga att i Luleå blev det inte mycket shopping. Fick hem mig ett linne endast. Kändes ju lite surt. Men bra för plånboken. Dock måste jag köpa nån mysig stickad tröja. Får kika lite på internet. 

Igår var det iaf studensfest som gällde. Var sjuuuukt roligt. Kom as mycket folk och vi fick in sjukt mycket pengar. Så det är ju skit bra! Mindre kul att vi måste städa upp efter alla. Vi skulle gjort det idag men jag for aldrig dit. Så jag får göra det imorgon istället. 

Annars idag så har jag bara varit hemma. Vaknade vid fem och har sen dess bara legat i sängen. Blir nog inte att göra så mycket idag. Klockan är ju redan tio så att..

Nånå. Ska kolla lite xfactor nu.
puss

bond ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0