24 november

Herregud. En månad kvar tills jul. Sjukt vad tiden har gått fort!

Annars så, igår skulle vi ju vara ut. Hann dricka två glas vin innan vi insåg att kvällen inte kommer sluta som vi hade tänkt. Så det blev en nykter kväll och hemgång redan vid tolv. Somnade nästan direkt jag kom hem. Inte så konstigt med tanke på att jag sov 2-3 timmar natten innan. 

Vaknade iaf vid halv tre imorse. Har sen dess typ bara legat i sängen och kollat Heroes. Åh, är helt fast!! Har pratat med Andres också i en timma typ. Den jäveln är i Spanien.. Avis? Jotack.. Nånå! 

Ikväll blir det iaf drinken, förhoppningsvis så blir det slutfört ikväll, och såklart att det blir kul :) Fast man brukar ju inte ha överdrivet kul här i Gällivare.. :)

Nååjaaa. Tänkte kika klart mitt avsnitt som jag har påbörjat. Sen blir det krubb och fix.
puss ;*

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0