27 november

Idag är ingen vanlig dag, för det är Zorbas födelsedag!!! Hehe. Bästo fyller alltså 18, äntligen kan hon dra på krogen med mig, woopwoop :) Blir att fara dit senare och käka lite tårta, hehe. Bästa när någon fyller år. Mummaaaa.. 

Annars idag så har jag haft en lektion. Jobbade klart alla uppgiften och sen käkade vi lite fiskpinnar. For efter det på stan med Erica och Crille. Gick runt på stan i 3 timmar. Och det mina vänner är mycket med tanke på att vi har typ 5 affärer här. Vi gick iaf in på massa random små butiker som jag knappt visste fanns. Lite att göra? Jotack. 
 
Nu tänkte jag iaf fortsätta mysa med min prins, sen blir det krubb :)
puss

Kommentarer
Postat av: nathalie

Hej där :)

Vad har du för planer inför nyår ?

kram

2012-11-27 @ 23:56:39
URL: http://rasmusmamma.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0