4 november

Oj. Nu har jag minsann glömt bort bloggen igen. Hehe.. Har varit mycket som hänt under dom senaste fem dagarna iaf.

I onsdags blev det en utgång som gällde, hade rätt roligt faktiskt under hela kvällen. I slutet på kvällen fuckades allt upp, har skämts ögonen ut mig och haft dödsångest ungefär. Så illa var det. Inte bra grejer med andra ord. Det sög att de hände. 

Nånå, med det avklarat så i fredags blev det en utgång igen. Med nya människor också. Jag och Zorba tog med oss Isabelle, Ylva och Monique ut på sväng och det var rätt kul. Ganska tråkiga fester till en början men annars kul. Tvingade Adam att hämta mig vid tre någon gång tror jag. 

I lördags var det utgång som gällde igen. Med samma brudar. Vi klädde ut oss och hela köret. Kvällen började ganska segt, där i mitten någon gång var det väl helt okej, inte så jätte roligt men det funka. Sen mot slutet blev det läskigt tråkigt. Hände absolut ingenting. Marre skjutsade hem mig någon gång, minns inte när. 

Idag så har det inte hänt nånting. Har inte varit bakis eller nånting. Bara känt mig seg åde. Inte ens orkat duscha. Har ändå bara varit hemma så lugnt. Pappa kom hem med min bil idag också. Så nu taggar vi körkortet bara. Måste sluta lata mig när det gäller det där, vill ju ha de så mycket men är så jävla lat -.-  Nånå, ska försöka bjussa på en bild imorn. 

Nu tänkte jag kolla lite DH tror jag. 
puss

indiaaan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0