1 oktober

Herregud vad tiden går fort. Snart är det fullt i snö här uppe och jul och hela köret. Galet!

Var skola idag som vanligt på en måndag. Har haft tre lektioner sen sluta vi. Måste ju säga att jag har lite kärlek till vårat schema, även fast vissa dagar är helt fucked up genom att bara ha en morgonlektion osv. Men det duger.

Efter skolan for jag hem och käkade lite och sen la jag mig i sängen och kollade lite heroes osv. Inget spännande rättare sagt. Just för tillfället så lyssnar jag bara på lite musik och tänkte dra och hänga med Andres på en liten stund. Ska bara vänta på att min skjuts är klar.

Hade nog inget mer än det att berätta. 
På återseende gott folk ;D


EEEYYYY SEXY LAAADY! ;DDD
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0