13 oktober

 
Hallådär alla bönor!

Igår blev det en liten fylla med härligt folk. Det började hos Elin men massa dårar och sen drog vi upp till Tony vart det var och kom ännu mer folk. Ganska händelselös kväll, inget särskilt hände. Blev ändå en sen hemgång, kring tre någon gång skulle jag tro? Fick ett väldigt oväntat samtal också innan jag skulle sova från en snubbe som jag verkligen inte tyckt om pga vissa otrevliga anledningar. Hur som haver så somnade jag ganska direkt jag la mig i sängen.

Blev väckt klockan 12 av att samma snubbe ringde. Gick på toa och tog ut linserna osv och sen dess har jag bara chillat och haft telefonkonferans typ. Prata med Andres 1 timma, 5 minuter efter ringer Zorba och snackar i 40 min och 5 min efter det ringer Andres igen. Han skulle ringa upp snart igen också, så telefonen går på högvarv.

Dagens planer är iaf väldigt suddiga. Det enda jag vet just nu är att jag ska duscha och måla naglarna lixom. Sen vet jag inte, vet inte om de blir utgång eller så heller. Det återstår att se helt enkelt.

pussva

randombild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0