14 oktober

Godkväll!

Igår blev det lördagsmys med Zorbis. Tog bussen till henne och fick genomgå både regn och snö påvägen. Var med andra ord dyngblöt när jag kom fram. Vi kikade lite xfactor osv bara. Sen tvingade vi Marre att skjutsa oss till Coop så vi kunde köpa lite omnom. När vi kom tillbaka slog vi igång High School Musical 1. Åh, så sött. Hehe. Marre skjutsade hem mig sen vid 2 någon gång. 

Har varit ensam hemma hela helgen så igår fick jag nån cp noja om att det är skummisar i huset. Hade känt hela dagen att nånting var skumt. Överlevde natten iaf och blev väck av att Andres ringde vid 3 någon gång tror jag?

Sen dess har jag bara softat. Käkat lite pizza och just nu sitter jag med hårfärg i skallen. Ska alldeles strax gå och skölja ur den. 

Har inget mer spännande att berätta.. Så på återseende bitches ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0