15 oktober

Goddag!

Hade en helt värdelös natt igår. Var sjukt trött men kunde ändå inte sova. Vaknade hela tiden osv. Vid fyra blev jag klarvaken och låg och prata i telefon ett tag, sen gay som vi båda är somnade vi i telefon. Vaknade till och la på och sen sussade jag tills 6. Var vaken ett tag och sen självklart när alarmet ringer så är man trött som fan. Sov på tills elva iaf. Försov mig lite, hehe.. 

Bokade möte med banken osv och hade lite studentmöte. Sen kom mamma och pappa och hämtade mig. Nu sitter jag och har lite små ångest. Har 3 arbeten i svenska som jag måste göra innan veckan är slut. + att jag har prov imorn, och jag har fortfarande inte pluggat. Åååh. Orkar inte det här. Är så jävla skolless så det är sjukt. Behöver typ ett lov i massa veckor. Känner fan att jag hoppar av snart, är så less..

Nåjaaa. Ska försöka ta tag i alla dom här arbeterna nu.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0