19 oktober

Nu har det gått någon dag sen jag skrev igen. Men har inte varit hemma så mycket faktiskt. Efter skolan har jag farit till Zorba och hängt med henne åde. Så har inte haft tid helt enkelt. Ni dör nog inte av det :)

Idag har jag iaf bara haft bild. Gjorde klart det jag skulle, sen gick jag och Zorba och köpte ett skrov, hehe. Gott var de! Sen skjutsade dom hem mig och jag hade fått min nya bankkort så jag fixade igång det och betalade en faktura också för första gången. Stolt tjej! Mamma fick ju givetvis visa hur man gjorde då jag inte har en aning om hur fan man gör. Men nu kan jag allt, hehe ;)

Just nu sitter jag iaf och gör ingenting. Har duschat för inte så länge sen så jag tänkte torka mitt hår åde. Tar ju flera år, speciellt nu när jag har löshår. Blää. Sen ska jag vänta på krubb och sen slutligen fara till min homie igen. Vi kör på en nykter helg så får se var den här fredagskvällen har att erbjuda när man är nykter :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0