20 oktober

Hallå!

Jag är ju helt värdelös.. Blev inte så mycket till nyktert igår. Det började med att jag åkte till Fanny, vi drog sen till Matti och när det väl bjöds på vin så var det kört! Vi käka lite mat iaf och softa på. Sen kom Linea, Zorba och Marre och hämta upp oss och vi drog vidare till Porre vart det var lite folk. Väl där övertalade jag Zorba att dricka med mig så vi for hem till mig och hämta sprit och öl och sen körde vi igång. Blev en hemgång vid 4 kanske. Mitt sovsällskap ville sova och var dödstrött medan jag ville prata och leka. Han fick som han ville iaf..

Vaknade imorse och mådde riktigt dåligt. Sprang fram och tillbaka till toan för mådde så dåligt. Sov på tills tre ungefär och vid fyra kom mamma och hämta mig. Spydde lite här hemma också och sen somnade jag. Sov tills klockan var tio ungefär. Då vaknade jag med världens jobbigaste huvudvärk. Inte min dag idag alltså med andra ord. 

Försökte för ett tag sen att trycka i mig lite käk, gick inte så bra men kunde trycka en halv panpizza. Bättre än inget gissar jag. Nu tänkte jag iaf typ kika lite serier eller nått. Ingen ide att göra nånting ens. Värdelös lördag.
puss

slitentjej123

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0