22 oktober

Halluuu..

Igår kände jag mig riktigt duktig och effektiv måste jag säga. For till Zorbis vid sex någon gång, vi chillade först bara. Sen började vi göra digitalsskapande uppgifterna. Vi gjorde rätt många faktiskt. Tror vi gick från att ligga efter som fan till att komma före dom flesta. Känns ju sjukt bra. Var även på lektion imorse och jobbade lite. Dock bara två uppgifter då en tog tid som fan då jag inte fatta nånting och han får tydligen inte hjälpa nånting. 

Sitter iaf på hr förtillfället. Väntar på att min buss ska gå till praktiken. Känner mig verkligen inte taggad.. Tycker verkligen inte om att ha praktik. Speciellt inte när man är van att ha typ en lektion om dagen. Måste iaf gå tidigare idag, eftersom jag ska köra med bilskolan klockan tre. Känns ju lite bättre.

Nåja.. Ska försöka roa mig med nånting i några minuter till.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0