23 oktober

Godkväll folk och föl!

Känns som att det har varit en fullspäckad dag idag. Kom vid halv elva till praktiken och jobbade lite i packen med Marcus. Känns lite roligare att jobba med han än tråktanterna som är där. Man slipper låtsas skratta och vara super trevlig hela tiden. Man kan vara sig själv typ. Så det var ju ett plus. Efter lunchen gick jag till mammas jobb och väntade på att hon skulle sluta och sen körde hon mig till Nunis. Fick sitta där en stund och sen var det halkbana som gällde. Fyyyyyfaaaan vad roligt det var!! Helt sjukt. Skulle lätt göra om det. Han som var där var sjukt rolig och trevlig också så det var ju ännu bättre. Sen hamna jag med sköna människor så det kunde inte bli bättre. Vi snacka och skratta och hade oss. Skit kul! Hela kalaset tog iaf 5 timmar. Kändes verkligen inte som det. 

Annars så när mamma hämtade mig skjutsa hon mig till sibban vart jag beställde lite käk. Kände mig absolut värd det ;) Hehe. Klämde i mig maten alldeles för fort iaf. Var så jävla hungrig så jag inte ätit sen lunch och det var inte mycket. 

Just nu sitter jag och gör ingenting. Tänkte duscha precis och sen sova! Är helt slut. Är så jävla glad att jag börjar klockan ett imorn, dock får jag ju jobba tills klockan sju.. Nånå. Dusch var det.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0