27 oktober

Uppdaterarn arn arn arn här igen då va. Not. Har faktiskt inte haft lust/ork att blogga så det fick vara. Tror ingen lider så mycket. Om nu någon skulle ta livet av er just för att min blogg inte blev uppdaterad så ber jag om ursäkt i förväg! Hehe.

Annars då? Jo, tackar som frågar. Ligger i sängen och tänkte vila en stund alldeles strax. Blev en liten fylla igår, ovanligt måste jag tillägga.. Hände inte så mycket, minns som vanligt inte allt för mycket. Blev jätte trött där mot slutet, tydligen jätte full också. Somnade i porres säng och låg och skeda med Zorba. Mys. 

Blev väckt vid elva imorse. Gick ner till Mds och köpte en nachotallrik, tog emot när jag käka, trodde jag skulle spy men jag klara mig. Käkade dock inte allt för mycket. Äsch. Fick skjuts hem sen iaf. 

Blir nog en utgång idag också. Måste bara vila lite osv. Bloggar väl eventuellt mer sen, hoppas inte på för mycket.
puss

charmarn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0