28 oktober

Blev ingen utgång igår. Vi kom försent så spriten var slut. Gjorde dock inte så mycket. Var inte så mycket folk ut osv. Satt hos Porre ett tag iaf och kollade på fyllisar. Sen vid tolv tror jag (?) började jag och Zorba knata hem till henne. Vi kolla pll och xfactor. Sen slog vi igång en bondfilm men båda somna till den. Sov med alla kläder + alla smycken. Mindre skönt måste jag säga. Trångt har det också varit, som vanligt. 

Annars så vakna vi vid ett, då kom pappa och hämta mig och sen dess har jag kollat lite serier osv. Tänkte gå och äta nånting nu och sen hoppa i duschen. Ska försöka orka fixa designen också. Men som sagt, hoppas inte på för mycket. 

Ikväll blir det nog filmmys med bästo, söndagschill med andra ord.
puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0