5 oktober

Nu har det varit dåligt med updates igen. Men har faktiskt inte varit hemma så mycket. Har sovit borta större delen av veckan, varit vaken på nätterna och sovit på dagarna och inte haft tillgång till dator heller. Var borta två dagar från skolan också.. Inte bra, men de är som sagt för att jag inte sovit hemma osv. 

Annars under veckan så har jag mest busat osv. Tänker inte gå in på allt ;)


Idag har jag däremot varit i skolan och hållt på med företaget samt jobbat lite på bilden. Sen for jag hem och duschade osv. Ikväll valkas det en liiiiiiten utgång. Och när jag menar liten så menar jag liten. Blir lite alkohol och tidig kväll, sticker till Lycksele imorn vid 9 så känns inte så kul att vara full/bakis i bilen. Får bara se till att komma ihåg det under kvällen, brukar alltid bli tvärtom när man säger att man ska ta de lugnt. 

Nåja, får se hur det blir. Tänkte torka håret nu och göra mig i ordning.
puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0