7 oktober

Har inte riktigt kommit in i det här med bloggandet märker jag. Glömmer hela tiden bort den. Hehe, men det kommer nog efter ett tag ;)
 
Annars så det där med tidig och lugn utgång gick ju självklart inte.. Skulle ju bara dricka det lilla jag hade men alla bjöd hej vilt så det funka inte. Var ute hela natten också. Råkade somna på en soffa med min polare hos hans polare, sov en timma ungefär och vaknar sen klockan nio och får rå panik. Hoppar ut ur huset och börjar knata. Full och mysig också. Gick nästan hela vägen hem innan Burck plockade upp mig.

Väl hemma var det ju bara att stressa. Tvättade bort sminket, bytte kläder och slängde ner lite saker i väskan och sen drog vi. Åkte 4 hääärliga timmar, hann sova max 1 timma. Om ens det. Är inte så bekvämt att sova i bilar som säkert många vet. 

När vi var framme stannade vi på dollar för att snacka med Segge och Sussi. Sen for vi och mötte upp Ingemar. Vi köpte pizza och for hem till han och käkade och softade ett tag bara. Sen for vi till hans studio och tatuerade oss. Alla är sjukt nöjd så det var ju lyckat! Efter 3,5 timma så var allihop klara och då for vi till Ingemar igen och drack lite och spelade bilspel med simulator. Sjukt kul det med. 

Det blev iaf en tidig kväll och sov som ett litet barn. Hela veckan har bestått av lite sömn så det behövdes verkligen.

Vi började åka hem vid halv 3 idag och bilresan har aldrig varit så dryg. Men tillslut var vi hemma och då var det bara att hoppa i skorna igen och fara och grilla med fint folk. 

Sååå.. Det har varit en sjukt najs helg! 
Nu blev det en massa text så jag avrundar här!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0