9 oktober

Hallå fina och ofina!

Känns som att jag aldrig är hemma längre. Om jag sover hemma så far jag till skolan och efter skolan far jag någonstans och sover borta osv. Var knappt hemma under förra veckan, och inte under helgen heller. Och inatt sov jag också borta. Men mys skadar ju aldrig så det är helt lugnt för min del ;) hehe.

Annars så somna vi vid 5 inatt. Låg och prata osv, blev jätte rädd också. Börja prata om spöken och grejer och självklart inbillar man ju sig en massa grejer. Läskigt, hehe. Klev iaf upp vid nio och gick till bussen och åkte till skolan. Hade prov och jag kunde verkligen ingenting så jag lämnade pappret helt tomt och gick därifrån. Får plugga nu fan och göra om det nästa vecka. Måste börja skärpa mig..

Sen hade vi mössprovning osv, så nu har jag beställt min mössa + en ziperall. Hela kalaset gick på 2500. Ooops. Ska flörta lite med min mor och höra om hon kan sponsra lite ;) Ska nog dock välja bort lite grejer, stoppade bara dit dom ifall man skulle ändra sig sen, det var lättare att ta bort än att lägga till.

Annars så sitter jag i handduk precis och tänkte hoppa in i duschen och sen ska jag nog hänga med Mr. A igen. Får se vad som hittas på.

Nu blir det dusch iaf.
pusss


HEHE, lägger upp en bild på min första fylletattoo, sexiii
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0